(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Czyste powietrze
Menu:
Menu ogólne
A Aktualności
A Wnioski do pobrania
A EPUAP
A Kontakt
A Ogłoszenia o pracę
A RODO - klauzule informacyjne
A Zadania realizowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych
A Archiwum
Dostępność
A Deklaracja dostępności
Prawo lokalne
A Statut
A Zarządzenia
Dane statystyczne
A Ocena zasobów pomocy społecznej
A Sprawozdania finansowe
Formy pomocy
A Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej
A Asystent rodziny
A Czyste powietrze
A Dodatek osłonowy
A Dodatki mieszkaniowe i energetyczne
A Fundusz alimentacyjny
A Jednorazowe świadczenie pieniężne dla osób, które opuściły Ukrainę
A Karta Dużej Rodziny
A Komisja Alkoholowa
A Opieka wytchnieniowa
A Pomoc społeczna
A Przeciwdziałanie przemocy
A Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
A Stypendium o charakterze socjalnym
A Świadczenia rodzinne
A Prawo Miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy Strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Program "Wspieraj Seniora"
A Świadczenie wychowawcze
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Terminy wypłat świadczeń rodzinnych w okresie zasiłkowym 2023/2024
A» Terminy wypłat świadczeń rodzinnych w okresie zasiłkowym 2023/2024
A» Bezpłatne komputerowe badanie wzroku
A» Ocena zasobów pomocy społecznej za 2022
A» PROGRAM FUNDUSZE EUROPEJSKIE na POMOC ŻYWNOŚCIOWĄ
Ilość wiadomości z działu 'Czyste powietrze': 1
'Czyste Powietrze'

Zaświadczenie o dochodach wydaje ośrodek pomocy społecznej



Znowelizowana ustawa Prawo ochrony środowiska nakłada na gminy obowiązek wydawania zaświadczeń dla osób fizycznych w celu potwierdzenia przeciętnego miesięcznego dochodu na jednego członka gospodarstwa domowego osoby ubiegającej się o dofinansowanie z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej lub z WFOŚiGW w ramach Części 2 programu „Czyste Powietrze”. W gminie Sztabin zaświadczenia wydawane są przez Ośrodek Pomocy Społecznej.

Złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach Części 2 programu będzie uwarunkowane posiadaniem takiego zaświadczenia. Zaświadczenia wydawane mają być w celu potwierdzenia przeciętnego miesięcznego dochodu na jednego członka gospodarstwa domowego osoby ubiegającej się o dofinansowanie.

Gospodarstwo domowe tworzą:

1) osoba fizyczna samotnie zamieszkująca i gospodarująca (gospodarstwo domowe jednoosobowe), albo
2) osoba fizyczna oraz osoby z nią spokrewnione lub niespokrewnione pozostające w faktycznym związku, wspólnie z nią zamieszkujące i gospodarujące (gospodarstwo domowe wieloosobowe).

Wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu ustalana jest na podstawie dochodów osiągniętych w:

1) przedostatnim roku kalendarzowym poprzedzającym rok, w którym złożono żądanie wydania zaświadczenia – w przypadku żądania złożonego w okresie od dnia 1 stycznia do dnia 31 lipca danego roku;
2) ostatnim roku kalendarzowym poprzedzającym rok, w którym złożono żądanie wydania zaświadczenia – w przypadku żądania złożonego w okresie od dnia 1 sierpnia do dnia 31 grudnia danego roku.

Żądanie wydania zaświadczenia zawiera następujące dane wnioskodawcy oraz członków jej gospodarstwa domowego:

1) imię i nazwisko;
2) numer PESEL, a w przypadku gdy nie nadano numeru PESEL – numer i serię dokumentu potwierdzającego tożsamość;
3) adres miejsca zamieszkania;
4) adres poczty elektronicznej wnioskodawcy lub numer telefonu wnioskodawcy, o ile je posiada.

W zaświadczeniu podaje się wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej oraz wskazuje się, czy dochód ten dotyczy członka gospodarstwa domowego jednoosobowego czy gospodarstwa domowego wieloosobowego.

Wniosek o wydanie zaświadczenia można złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sztabinie:

- osobiście ( w okienku siedziby OPS) ,
- wysłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Augustowska 45/1, 16-310 Sztabin,
- wysłać elektronicznie - taki wniosek musi być podpisany elektronicznym podpisem.

Szczegółowe informacje są udzielane pod numerem telefonu
87 64 10 203.



Data wprowadzenia: 2022-02-21 1216
Data upublicznienia:
Art. czytany: 1329 razy

» Żądanie wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na j - rozmiar: 157279 bajtów
Typ pliku: application/pdf
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Chylińska Justyna
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Ostat. 10 wiadomości:

A» 'Czyste Powietrze'

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztabinie
ul. Augustowska 45/1, 16-310 Sztabin
NIP 846-145-24-83 REGON 790734718


Dane do faktury:
- nabywca - Gmina Sztabin, ul. Augustowska 53, 16-310 Sztabin, NIP 846-159-78-91
- płatnik/odbiorca - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztabinie, ul. Augustowska 45/1, 16-310 Sztabin